Sportstøj

Som elev på Hjalleseskolen, har du mulighed for at benytte Sport og Profils webshop.
Her kan du bestille sportstøj, hættetrøjer med logo, spillersæt der bruges til skolefodbold og mange andre gode tilbud.

Du skal gå på følgende webadresse for at bestille: https://sportogprofil.dk/hjalleseskolen/index.php

Sportstøjet bruges ofte i forbindelse med arrangementer og sportsbegivenheder på og uden for skolen. Men det er selvfølgeligt helt frivillige, om man vil købe sportstøj.

Hvis tøjet skal være klar til skolestart skal der bestilles inden den 10. juni. Når tøjet er klar til afhentning, sendes en besked fra Sport og Profil. Afhentningsadressen er: Sport og Profil, Holkebjergvej 75, 5250 Odense SV.

Her er et udpluk af sportstøjet. Det er mere sportstøj på webben, så tag et kig forbiJ

Trøje rød          Træningstrøje grøn         Shorts          Strømper
 Adidas spillersæt incl. hjemmebane og udebane trøje, shorts og strømper. Samlet pris til 400 kr.

Hættetrøje

Hættetrøje med Hjalleseskolens logo 250 kr.

TræningssweatBukser Fitnesstrøje dreng  Fitnesstrøje pige
     Træningssweat 335 kr.            Træningsbukser 320 kr.        Fitnesstrøje dreng 240 kr.       Fitnesstrøje pige 240 kr.